Så här funkar Kivra
I Kivra får du viktiga papper. Till exempel fakturor, kvitton och brev från företag och myndigheter.

Välj språk
Vad är Kivra?

Ta emot och spara
Kivra är en app som du kan använda för att ta emot och spara viktiga papper. Du kan också ladda upp dokument i Kivra.
Läs din post var som helst i världen
Du kommer åt allt i Kivra på dator eller mobil, var som helst och när som helst. Då Kivra är en digital tjänst spelar din fysiska adress ingen roll. Om du flyttar påverkar det inte din Kivra.
Det här kan du få i Kivra
Känn dig trygg hos Kivra

Kivra är säkert
Säkerhet är viktigt för oss. Bara du kan komma åt ditt innehåll i Kivra. Det gör du genom att logga in med Mobilt BankID. Du kan lita på alla avsändare i Kivra. Vi läser aldrig ditt innehåll. Allt som skickas är krypterat och lagras i svenska datacenter.
Det är lätt att hålla koll i Kivra
Vi gör det enkelt att komma ihåg brev och fakturor. Så fort du fått något nytt i Kivra skickar vi ett mail till dig. Vi skickar även en mailpåminnelse om oläst och ohanterad post. Kom ihåg att ladda ner vår app och slå på notiser. Då vet du direkt när något nytt landat i Kivra.
Så här skaffar du Kivra

Våra användarvillkor
När du skaffar Kivra kommer post börja skickas till dig digitalt i appen. Vissa företag skickar inte i Kivra. Från dem kan du få papperspost i brevlådan. Du kan välja vilka du vill ska skicka post till dig i Kivra. Det gör du i inställningarna. Läs våra användarvillkor här.
Hör gärna av dig till oss